Udskriv siden
Vis indkøbskurv
Til forsiden

Kundeservice


Hurtig levering

Lagervarer leveres normalt inden for 1- 3 arbejdsdage.
I ferieperioder kan leveringstiden være 2 - 3 dage længere end normalt.
Bestillingsvarer, der først skal produceres, har leveringstid på 2 – 4 uger. Vi vil kontakte dig og give en mere præcis leveringsdato.


Fragtfri levering

Vi sender fragtfrit i hele Danmark ved køb over kr. 500. (Grønland og Færøerne undtaget). Ved forsendelse til Norge og Sverige pålægges DKK 350,- i fragt.


Samlet og klar til brug

Når du modtager varen, er den samlet og lige klar til at tage i brug. Det gælder for stort set alle vores produkter.


Afprøvning af stole

Som privat virksomhed og som offentlig virksomhed er det muligt at få en stol på prøve. Du kan ringe eller maile. Vi skal have oplyst firma-navn, adresse, kontaktperson, telefonnummer samt CVR nummer.
Offentlige virksomheder skal ligeledes oplyse EAN-nummer.

Private kunder har mulighed for at købe stolene via vores E-shop. Du har 14 dages returret.  Så lever varen ikke op til dine forventninger, har du mulighed for at returnere den inden for de første 14 dage og få betalingen retur på din konto. Når du benytter fortrydelsesretten kan det kun ske, såfremt varen returneres i samme stand og mængde, som da du modtog den.



Showroom og åbningstider

Har I brug for at afprøve nogle af vores stole, så ring for at aftale en tid i vores showroom nogle dage i forvejen.
Telefonerne er åbne
Mandag - torsdag kl. 8.00 - 16.00
Fredag kl. 8.00 - 14.00

Ændrede åbningstider omkring ferie og helligdage.

Kr. Himmelfartsdag. Vi har lukket dagen efter Kr. Himmelfartsdag.
Sommerferie.Showroom er lukket i uge 30 og 31.
Julen. Showroom er lukket mellem jul og nytår.

Køb og betaling

Kreditkort. Du kan betale med følgende kreditkort: Dankort, E-Dankort, Visa/Dankort, Visakort, Mastercard, Maestro eller American Express.
Ergoforma kan ikke forhøje det beløb, du har godkendt ved ordreafgivelsen og kan ikke se de kontooplysninger, du har indtastet. Vi kan derimod undlade at hæve pengene eller nedsætte beløbet, hvis du ønsker en vare slettet fra ordren eller andet.
Vi trækker beløbet, når ordren er afsendt herfra.
Bankindbetaling. Du kan også vælge forudbetaling til bank til konto i Danske Andelskassers Bank A/S
konto 5989 0004002894. Husk at skrive ordre-id på bankbetalingen.
EAN fakturering. Som offentlig virksomhed kan du vælge elektronisk fakturering på EAN nummer.
Faktura. Virksomheder, der i forvejen er kunde hos os og har konto kan vælge at få fremsendt faktura.


Hvis du fortryder dit køb?

Kan du returnere varen inden for 14 dage. Det har du altid ret til ved et køb over nettet.

Har du betalt med kreditkort eller bankbetaling bliver det beløb, du har betalt for varen, sat ind på din konto igen, når varen er nået frem til os. Husk at opgive dit bankkontonummer, hvis du har betalt med en bankoverførsel.

Du skal selv betale for fragten, når du returnerer varen, hvis du gør brug af fortrydelsesretten.
Er det besværligt og dyrt at returnere varen? Synes du, det er for besværligt at håndtere returneringen af varen selv, kan vi arrangere en opsamling med GLS.
Det kræver, at der er nogen hjemme mellem 8.00 -16.00. Varen kan også afhentes ved evt. nabo eller på dit arbejde.
Hvad vil det koste at sende varen retur? Det vil koste dig 150 kr. inkl. moms uanset pakken størrelse og vægt. Benytter du dig af, at få varen samlet op af GLS via os, trækker vi de 150 kr. fra det beløb, du har indbetalt for varen.
Hvordan får jeg pakket varen ned igen? Har du f.eks. købt en stol, så husk at gemme emballagen i de første 14 dage. Klap evt. emballagen sammen, så den ikke fylder så meget.
Returnerer du stolen, skal du sørge for, at kassen er lukket godt med tape, inden du sender den. Fjern også etiketter med stregkode fra kassen.


Garanti/reklamation

Alle varer er dækket af minimum 2 års reklamationsret mod fejl og mangler på produktet. Vi udbedrer fejl og mangler ved reparation, ombytter varen eller refunderer købesummen. Fejl der skyldes uegnet/ukorrekt anvendelse er ikke omfattet af denne garanti.
Når du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til os på vores adresse eller afhentes af os efter aftale.


Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål til vores produkter eller andet før eller efter køb, er du velkommen til at ringe eller sende os en mail.

Tlf. 74 75 76 02
e-mail: kontakt@ergoforma.dk

Vi har kontor, showroom og lager på adressen:

Ergoforma
Industrivej 10
6240 Løgumkloster
Tlf. +45 74 75 76 02
email: kontakt@ergoforma.dk

CVR 27072755

Herfra dækker vi hele Danmark. Vi er eneforhandlere af hovedparten af vores produkter.

      Cookie politik

Denne hjemmeside anvender cookies. Disse bruges til trafikmåling og besøgsstatistik.

Hvis du klikker videre på hjemmesiden, accepterer du samtidig vores brug af cookies.

Læs mere her

Sitemap